پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205077
دغدغه اکثر نمايندگان مجلس دهم امور معيشتي و اقتصادي مردم است
تاریخ انتشار : 1395/03/08 13:13:27
نمایش : 1636
نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در اولين روز کاري مجلس دهم گفت: مجلس دهم مجلسي مبتني بر ايده‌هاي نو است و دغدغه اکثر نمايندگان امور معيشتي و اقتصادي مردم است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اردشير نوريان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در نخستين ساعات شروع به کار مجلس دهم در مصاحبه اختصاصي با جهانبين نيوز اظهار کرد: نخستين روز شروع به کار مجلس راس ساعت هشت صبح با حضور رئيس و اعضاي شوراي نگهبان، دولت و وزار و مقامات لشکري و کشوري آغاز شد.

وي با بيان اينکه ما نيز به همراه ساير نمايندگان منتخب در بهارستان حضور يافتيم افزود: درادامه برنامه هيئت رئيسه سني مجلس انتخاب شد که عبدالرضا هاشم‌زائي منتخب مردم تهران در به عنوان رئيس سني پارلمان دهم تعيين شد.

نوريان خاطرنشان کرد: همچنين در اين جلسه سيدمصطفي ذوالقدر منتخب ميناب در مجلس دهم به عنوان نايب رئيس هيئت‌رئيسه سني و نيز سيده‌فاطمه حسيني منتخب مردم تهران و سميه محمودي منتخب مردم شهرضا هم به عنوان دبيران هيئت‌رئيسه سني مجلس دهم تعيين شدند.

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان انتخاب دو بانو به عنوان دبير هيئت رئيسه سني را يکي از نکات جالب جلسه عنوان و بيان داشت: در ادامه مراسم تحليف با حضور نمايندگان منتخب مردم برگزار شد.

نوريان به سخنراني رئيس جمهور در ادامه اين برنامه اشاره و يادآور شد: رئيس جمهور در اين سخنراني از نمايندگان مجلس دهم خواست تا با توجه ويژه به خواسته‌ها و ناخواسته‌ها و بايدها و نبايدهاي مردم در انتخابات داشته باشند و براي حل مشکلات کشور با دولت همکاري کنند.

وي درحالي که براي اداي احترام به مقام امام خميني (ره) و مقام شامخ شهدا وارد مرقد مطهر امام خميني (ره) شد مجلس دهم را يک مجلس متعادل و متعامل با دولت دانست و تاکيد کرد: مجلس دهم مجلسي مبتني بر ايده‌هاي نو است و تمرکز نمايندگان بر هم‌دلي و دوستي است.

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان دغدغه تخصصي اکثر نمايندگان را امور معيشتي و اقتصادي مردم عنوان و خاطرنشان کرد: بايد با هم‌دلي مشکلات مردم را پيگيري کنيم.

لازم به ذکر است نوريان در پاسخ به سوال خبرنگار جهانبين نيوز در خصوص بيان برنامه‌هاي آينده براي استان زمان مصاحبه را به روزهاي آتي موکول کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html